Frusen? välj ylle!

Nu har jag testat ylle underställ.
Är nästan desperat då jag får nässelutslag av kyla. Måste hitta något som fungerar.
Blev tipsad på TeamSportia att om jag var frusen så är ylle det bästa. Nu var det rätt dyrt med ylle underställ så jag valde ett billigare ställ från Stadium. Kostade "bara" 349:-/del nästan halva priset mot det som jag kollade på först.
Och idag var premiären.
En promenad på ca 35 min i -8 grader. Samma byxor som jag brukar, men ylle underställ stället för vanligt underställ. Och resultatet:
OTROLIGT
Inte ett enda utslag och inte ett dugg kall! Lite sval på de stora muskelgruperna (lår, bak, rygg, midja) men absolut inte kall och inte någon allergisk reaktion.
Så är du frusen. Välj ylle! Det är värt var enda krona.
(Och dessutom sa killen på TeamSportia att ylle blir inte att lukta så man behöver inte tvätta :-s, haha)

Kommentarer
Postat av: H

Är det sant?? Har jag hittat en annan person som är överkänslig/allergisk mot kyla?? Har aldrig varit med om att någon annan haft det. :) Vad glad jag blir...eller...ja...inte för att du har problem med kyla...men..du fattar kanske. :)

2009-12-19 @ 20:50:26
URL: http://nerkommermanalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0