Julaftons morgon

eller nu är det visst redan förmiddag. Barnen har fått sina vanliga morgonklappar. Kläder att ha idag och en liten klapp till. Jag har fått en julklapp jag med, av mannen. Nya längskidstavar! Yes nu måste jag ut och åka någon dag.
Nu kommer resten av dagen att vara som följande:
*kl 12.30 åker vi till mina föräldrar vid havet
*ca 13.30 äter vi vår nybakade julmacka
*kl 15.00 japp ni gissade rätt. Kalle Anka och då serveras det glögg
*efter kalle. Julmiddagen dukas fram och avnjutes
*efter middagen. Nerverna ligger utanpå, för nu kommer snart tomten
*tomten kommer
*Försöker att få en glimt av Carl Bertil Jonsson (men det är ingen mer än jag som vill se)
*Svensson svensson firar jul
*senare ikväll åker vi hem till vårt och landar förhoppningsvis glada och nöjda i soffan/sängen.
SÅ GOD JUL PÅ ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0