Äggledare som spökar...

Nu är det dag 5 med värk.
Ont ont..är det inte bättre i morgon fm så blir det till att ringa sjukhuset.
Har varit i kontakt med VC och bestämt så.. men nu är jag less och snart inte så smärttålig längre, det tar på krafterna.
Hoppas att det inte är något som behöver åtgärdas kirurgiskt, och inga prov tack! 
Lite piller kan jag knapra i mig och vips så blir jag bra! Det låter väl bra..ja det gör det...vi kör på den linjen.
Eller ännu bättre, när jag vaknar i morgon så är all värk borta, att jag inte tänkt på den varianten :-)

HÅLL TUMMARNA!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

Jag ska ta hand om dig om du måste åka upp...

2009-02-06 @ 18:22:38
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=taflin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0