Min bästa outfit :-D

Jag skulle ha lagt in en bild, men eftersom jag inte har någon och samt att jag är rädd att bli avstängd från blogg.se, så låter jag bli.
Men nu har jag på mig det abslout skönaste som finns, ska försöka beskriva.

Ny duschad med struligt hår och så detta:

* Ett par fårskinns tofflor som är några storlekar förstora. ( jaha nu stängde alla mode freaks ner)
* Ett par pyjamas byxor som är vita med glå/grå/silver ränder
* Ett nattlinne, som är för stort.
  Vitt med blå ränder förutom vid bröstkorgen där det är prickar istället för ränder, en liten  spets som skiljer prickarna  
  och ränderna åt, och så en liten nalle på vänser sida. (hoppas ni klarar kräkreflexen)
* Utanpå detta en orange fleecetröja med dragkedja och huva.

Så nu förstår ni varför det inte komm en bild ;-)
men å så skönt det är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0