Foto utmaning!

Jag har blivit utmanad av Åsa
"Ta det fjärde kortet i den fjärde fotomappen och berätta om det"
Blev lite nervös där ett tag, eftersom jag knäppt en massa knäppa bilder på mig själv...men så kom jag på att de kan inte vara i fjärde mappen :-) pust!

Så här är mitt fjärde kort i min fjärde mapp.


Det är barnens kusin henrik, förra sommaren på Solviks camping utanför Smögen/Kungshamn.

Och blev lika som Åsa nyfiken så här kommer

1 av 1

Första bilden med nya kameran, från min 40-årsdag förra året.

2.2
Axel i mitten högst upp
Skolavslutning i kykan, sommar 2008. Axel högst upp i mitten.

3.3

Semester...på väg i bilen

Och så tar vi det absolut senaste :-)


Jag utmanar:

Karin
Isabelle
Helene
Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kortet i kykan var ju fint! he he he.....

2009-01-23 @ 17:58:33
Postat av: Anonym

Det var jag.....

2009-01-23 @ 17:58:57
URL: http://silvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0