SvampBob Fyrkant!?!?!

Ja men alltså...
Hur kan man bara komma på ett program om en fyrkantig tvättsvamp i byxor. Som är stek-kock på en restaurang och manet fiskare. Han bor i en ananas....
Dessutom finns det med :
Ett plankton som är trollkarl, planktons restaurang heter Glada hinken.
Planktons fru är en STOR DATOR??
En val som heter Pearl och har en pappa som heter HerrKrabba och är krabba?
Herr Krabba är dessutom beroende av pengar..
En bläckfisk som heter Bläckvard och jobbar i kassan på restaurang Kungliga krabban.
En sjöstjärna som heter Patrik
En ekorre som heter Sandy (en ekorre från texas, som lever under vattnet med de andra) Hon bor i en stor kupol med träd och gräs mm...eh...

Och själva handlingen ska vi inte tala om.....då bryter jag ihop..


Kommentarer
Postat av: Hans

"Planktons fru är en STOR DATOR??

En val som heter Pearl och har en pappa som heter HerrKrabba och är krabba?"



Jag tycker att man måste vara öppen för nya familjebildningar och förhållanden. Vi måste ta oss ur alla stereotypa värderingar som påverkar hur vi värderar andra i vår omgivning. ;-)

2009-07-23 @ 15:53:36
Postat av: Anonym

Hans: Ja men självklart är jag öppen för nya saker, men detta program hör inte till mina favoriter även om barnen tycker att det är bra.

Kanske ett av dina favorit program?

Jag kan bara inte förstå varför man gör ett program om en fyrkantig tvättsvamp, i byxor...(eller som på engelska en tvättsvamp i fyrkantiga byxor)

2009-07-23 @ 17:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0