Bröstcancer

För något år sedan fick en av mina svägerskor bröstcancer.
Nu har en av mina nära/gamla vänner fått samma besked. 
I torsdag.
41 år med familj, man och barn.
Ännu så vet vi inte så mycket mer än att den ska bort. 
Vi vet hur stor den är men inte exakt hur elak, om den är elak...
Jag finner inga ord, och känner mig maktlös.
Men det enda jag kan göra är att finnas till för henne, och jag finns till för dig dygnet runt.
Utelämnad till läkarna och deras beslut.
Det är bara att göra som de säger.
Men kan jag göra något för att du för en kort stund tänker på något annat, eller bara vara nära för att stötta och ge mod...ja jag finns här, och jag vad du vill,
Vi ber till gud, om han nu finns, vi ber i alla fall för man vet ju aldrig.
Vi ber om hopp och ett snabbt tillfrisknade.
KRAM!!

Och på onsdag ska min nära släkting opereras, vi ber även där om positiva reslutat.



Kommentarer
Postat av: Asa Eden

Vad allt annat kanns oviktigt nar Mr. Cancer dyker upp. Hoppas att allt gar bra for din van. Kram Asa

2009-06-15 @ 16:12:52
URL: http://silvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0