Dagen då regnet uteblev

Ja idag har vi alltså klarat av skolavslutningar en inne i kyrkan, två ute på Tunet.
Molnen var svarta, mörka men solen bröt igenom.
Middag med kycklingsallad och vitlöksbröd, efterrätten bestod av kladdkaka, grädde och jordgubbar. Alt. sockerkaka, grädde och jordgubbar, jag tog kladdkakan.
Har nu kommit in från min 40 min runda, jogging/gång. Tog lite situps och några armhäv i trappan hemma.
Tänkte nu luta mig tillbaks och njuta av PS och Laura som låg i postlådan idag. Och vi är såååå tacksamma för att det inte blev regn idag.
Här är familjen.
Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Asa Eden

Saaaa fina!

2009-06-13 @ 14:15:47
URL: http://silvia.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Åh vilken fin bild!

Önskar att jag varit där, känns lite surt att missa skolavslutningen. Det blir liksom ingen sommar utan den. Grattis till Anton!

2009-06-14 @ 13:19:57
URL: http://isabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0