En ny tradition

Så har vi firat midsommar. Midsommar aftonen firades på tre ställen. Lunch hos föräldrarna vid Lilla Hastoiken. Majstängsresning vid Spikarnas fiskeläger och middag hos lillebror i Hartungviken.
En bra dag utan regn +
Några nya sånger och lekar runt majstången.+
Lite liten majstång. -
Härlig havsutsikt +
Skönt att slippa gå ut och gå på toa i natten +++
Dottern provad och kunde ha min folkdräkt som jag fick till min konfirmation. Hon var jätte fin i den. Det  enda som inte passade var skorna, men det gick bra ändå. Vita tygskor...hm...man tager vad man haver..
Jag saknade inte att spela på den lövade vagnen, jag saknade inte dansmusiken som brukar eka inne i husvagnen. Jag saknade nog inget egentligen....jo majstången, för den är jättevacker där vi brukar vara. Och kanske saknade jag Kurt och Anna-Lena lite, men de kan vi träffa sedan i sommar.
Så summerat:
En helt ok midsommar som jag kan tänka mig göra till en ny tradition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0