Husvagnen är besiktad

Ja nu är det snart bara att köra iväg på semester. Måste bara ha ett drag på bilen först... det underlättar.
Körde till besiktningen i dag och det är väl ok att dra en husvagn med en totallängd på nästan 8 meter inkl. draget. Men att köra in i besiktningshuset med detta gapande hål i golvet var ingen trevlig upplevelse. 

När jag berättade för mannen så sa han "Nä det är inget kul, och när jag var där så stod jag och kollade när besiktningsmannen körde upp vagnen på valsarna och himlar var det är lite över.." 
Vänta nu lite!!
Vad då besiktningsmannen körde upp på valsarna?
Mannen: "Ja när han skulle kolla bromsarna så körde han upp på några valsar och det var jätte.."
JA MEN HALLÅ!!!
Det var inte någon snäll besiktningsgubbe som hjälpte mig heller, nää dåå. 
Jag fick minsann köra in själv, upp på valsarna själv och ut själv.!!!!!!

Så att det skulle vara en fördel att komma som tjej till bilprovningen har jag nu konstaterat att det inte stämmer ett dugg.
Men den gick i alla fall igenom.



Kommentarer
Postat av: Tippie

Mysigt med husvagns semester!:) Ha en bra midsommar!

2009-06-18 @ 14:12:57
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Kul att husvagnen gick igenom =)



=) Trevlig midsommar!

2009-06-18 @ 14:14:07
URL: http://crazytezz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bättre urringning mer make upp och högre klackar....funkar säkert.. även om inte jag provat...

2009-06-18 @ 17:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0