En häxa i familjen

När jag nu tipsat om Hitta Nemo, måste jag tipsa om en till underbar film.
OBS! barnen bör nog inte vara under 7 år i alla fall.
Jag har visat denna film för massor av barn, och även skrämt några så de inte ville åka hit igen :-s hoppsan....

Det som är så intressant är att många barn ser engelska filmer som är hemska, men de förstår inte hemskheterna.
Denna film som egentligen är totalt oskyldig, skrämmer dem massor.

Den handlar egentligen bara om två tjejers fantasi, de får för sig att barnvakten är en Häxa och gör allt för att ta reda på det och även rädda sig själva och Lillebror.

Kan ses, flera gånger av hela familjen. Men som sagt inte så små barn. ( de som jag skrämde med denna film var bla en tuff,kaxig kille på 6-7 år. Tillslut satt han gråtandes i mitt knä i ett annat rum och vägrade gå tillbaks, så det var bara att ringa hans föräldrar och be om ursäkt..
Den andra var barnens kusin när hon var 6-7 år, som inte ville åka till vårat hus igen för "där finns den där filmen".
 Hoppla
Måste även säga att Kusinen KOM HIT igen.
Och den kaxiga killen är fortfarande en kaxig kille som nu går i åk7.

MEN BRA ÄR FILMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0