Ja men nu räcker det!!!!

Åkte ambulans i natt till akuten pga gallstensanfall. Troligen "grus" som passerade eftersom jag kunde åka hem för någon timme sedan efter att ha spenderat natten på akuten.
Kan ännu en gång konstatera att där jobbar det människor som inte alls borde vara där. Träffade på världens grinigaste kärring som inte alls var lämpad att ta emot patienter med smärta. Skit kärring!!
En eloge däremot till de två som kom med ambulansen och plockade upp en inte allt för kaxig människa, dvs jag..

Så NU RÄCKER DET!
Nu vill jag vara frisk och pigg och bara leva livet. Är det för mycket begärt?
Och om den där guden finns någonstans så vill jag nog att han prioriterar mig nu, i alla fall ett tag. Så får man se vad han kan stå till tjänst med. Ok?

Måste annars snart överväga att byta namn på bloggen...

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Nej men NEJ!

Håller med, nu får det väl räcka för dig.

Skulle jag träffa på han där uppe så lovar jag att ta ett allvarligt snack med honom.

Skönt ändå att du är hemma nu.

Ta hand om dig!

Styrkekram.

2009-03-26 @ 09:01:45
URL: http://isabloggar.se
Postat av: Lotta

Såg att din bil var hemma och tänkte att jag kunde ta med dig på en promenad. Förstår nu att idén inte är så bra! Stackars du! Sköt om dig. Jag promenerar ensam!

2009-03-26 @ 09:19:25
Postat av: Helene Taflin

Men vännen.. din lilla stackare... vad synd att inte jag jobbade och kunde ta hand om dig... får väl be om ursäkt för min kollegor... kan väl viska lite lätt att det är många av nattpersonlen som skulle ha väldigt svårt att vinna pris för charmigast på arbetsplatsen... Hoppas du mår bättre!

2009-03-26 @ 20:12:35
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=taflin
Postat av: Eremitha Marie

Men kära du, vilket elände!

Du har alla mina sympatier. Hoppas verkligen att du återhämtar dig snabbt och får njuta i kvadrat sedan.

Kramar!

2009-03-26 @ 21:34:57
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

heej :)

allt bra idag?

Kram

2009-03-26 @ 21:40:54
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Lena

Usch! Ja den där lagen är inte rolig :-( Känner till den.

Hörde på tv förra veckan om en som gått ut och visat arslet för Gud, har funderat på att göra det ;-)

Kram på dig!

2009-03-27 @ 10:27:23
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Katarina

Lena: ja kanske man skulle prova...Men med min otur är det väl någon som skulle se mig och så blir jag anmäld för "Förargelseväckande beteende" så det är nog säkrast att jag låter bli :-D

2009-03-27 @ 10:53:34
URL: http://njutavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0