Man hinner fundera när man ligger

Ja nu ligger jag igen, med värmedynan på magen..men förhoppningsvis är det bland de sista gångerna och sedan får medicinen som jag ska testa nu fungera.

Men det är trist och samtidigt så hinner man fundera lite mer än vanligt. Chatta med trevliga människor på facebook kan man också roa sig med.
Chattade i dag på morgonen med en god vän som har ett jobb som innebär mycket olika uppgifter, en del skulle jag inte klara en del lockar istället.
Det är när man känner "åh DET skulle jag också vilja vara med på, eller ha gjort" som maskineriet i huvudet startar. Jag känner ett sug av att göra det jag egentligen vill, det som jag inte kan precisera... och hur kommer man då dit?
Jag får fortsätta fundera helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Ang. städningen: Igår städade dom i 5 timmar!!!, men det var bara för att det var första gången. Då tar de lite längre tid. Men de beräkar att städningen ska ta 3 timmar och dom kommer en gång varannan vecka. Detta kommer att kosta ca 1800-2000 kr. Åsså får man ju dra av hälften och får tillbaka den på deklarationen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0