Nog klagat! Tiddeli-pom !

Nej nu har jag klagat nog.
Man kan vända på det mesta och se det från ett annat håll, så nu väljer jag det.

Jag är en erfarenhet rikare:
Har ju inte åkt ambulans tidigare. Det har jag nu.

Idag jämfört med natten mot torsdagen:
Ja men jag har ju inte ont! ( inte så mycket i alla fall och inte bara i gallan)

Utgågen av allt:
Det hade ju kunnat gått å skogen, med akut operation mm. Men det gjorde det inte.

Så det var väl positivt :-D
Så ett citat till er:



För att verka avspänd och helt tillfreds kan man gnola tiddeli-pom några gånger på ett vad-ska-vi-göra-nu-då-sätt.
Källa: Nalle Puh

Så... Tiddeli-pom, på er alla!

Kommentarer
Postat av: ulrika

Hej!

Tack snälla för din fina kommentar och för styrkekramarna, de värmde.

Usch, det lät hemskt med galgstensafallet. Hoppas du får känna dig bättre snart.

Jag tycker också mycket om jakob Hellmans musik. :)

Ha en fin fredagskväll.

Stor kram

2009-03-27 @ 15:50:31
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Gabriella

You rule! Stora kramar. G

2009-03-27 @ 20:41:02
URL: http://blogg.alltombarn.se/gabriella/
Postat av: Elisabeth

Men nu tyckte jag faktiskt synd om dig.... gallstensanfall! Fy flaten!

Jag opererade bort min galla 1991 efter att ha haft x antal gallstensanfall! I en månad innan op så åkte jag upp varevigaste natt till akuten... och nästan lika länge så trodde de att det var "låsningar i bröstryggen"! Men till slut så kom de på vad det var, men gjorde ingenting mer än att ge mig en voltarenspruta. Två dagar innan op så åkte jag åter upp på akuten med samma eländessmärtor, och då frågade jag om de inte kunde göra något åt eländet. "Nej, inte förrän du får feber" var det svar jag fick.

Å aldrig har jag varit så glad som när jag två dagar senare fick, just det, feber.... och då blev det op.

Men än idag så är det icke stekt mat, icke fet mat, ingen gurka, inga räkor, äpplen, chips, och ingen annan gallkänslig mat som gäller.



Håller tummarna för att du slipper fler anfall...



Varm kram... alltid!



Ps. Tack för dina ord borta hos mig. Du ska veta att jag läser allt, tar till mig, funderar och ser alla kommentarer som ett STORT STORT stöd för att komma vidare nu... så tack snälla du!

2009-03-28 @ 16:41:52
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0