Åh så bra svar jag fick på Kirurgen...not

Jo då, det är ju helt otroligt.
Vad väntar?
Gastroskopi....ja det är sant.

För att göra en kort redogörelse av mitt besök på Kirurgen igår så.
"Alltså vi har problem med tekniken så vi kan inte se ditt ultraljudssvar" "Hade du några stenar?" frågade kirurgen mig...
"Nää, jag tror inte det. Jag frågade och han sa att han inte såg några"
"Ja men vad bra, då stryker vi operation" sa kirurgen och strök operation på sitt papper.
"Då blir det en gastroskopi. Vi ska se om det är något sår eller inflammation"
"Jasså du tror det kan vara sår?" frågade jag honom.
"Nä, eller ja, det vet jag ju inte. Men att göra fler prover och undersökningar nu kostar bara pengar och tar tid, vi börjar med gastroskopi så får vi se vart vi hamnar. Men inte idag. Vi kallar dig om 1-2 veckor eller så." svarade kirurgen.
Så gnuggade han sig i ögonen, igen, och sa trött:
"Har du några frågor?"
"Ja, alltså, vad ska jag göra då...när jag har ont hela tiden eller i alla  fall när det blir för jobbigt?"
Kirurgen suckar, tänker:
"Ja det är ju svårt att behandla symptom, men ta och prova det som du har hemma. Är det något som fungerar så fortsätter du med det bara"!!!!

Pucko!!!!!
Om det var något som fungerade skulle jag ju inte sitta där!
Åh vad jag blir trött

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Ååå snälla, berätta vilken kirurg du träffade... jag gissar vilt i min ensamhet vem det kan vara... snälla... tell me!!!

2009-05-07 @ 22:26:55
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=taflin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0