Inte bara positvit att gå ner 18 kg

Ja det är jätte bra, och det är jätte skönt. att gå ner 18 kg. Men det är inte enbart positivt.
Nä då!
För min mage, som innan viktnedgången, var förvisso rund och lite hängande (efter tredje graviditeten) men slät.
Är nu..hur ska jag säga...HEMSK!
Nu är den långt ifrån slät och fin. Nä gropig, och hängande, ful och hemsk. Det ser inte ut som om jag är född 1968 det ser mer ut som om jag är 1968 år.

Så kan alla vara gulliga och skramla lite pengar utanför konsum och ICA så jag får ihop 42.000kr till en bukplastik.
Ställ er där efter den 20:e när alla fått lön, se lite lidande ut och säg att det går till behövande.
Please?

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men förlåt... gu´va jag skrattade nu! Tack underbara snälla för din galghumor! Å för å trösta lite... här finns faktiskt en med mage a´la 1960 årsmodell! Eller förresten, det är inte bara magen som ser ut som om man vore 1960 år... jag kan räkna upp åtskilliga ställen på det här skröpeleländet Elisabet! Men... det är smällar man få ta! Jag har iallafall en rätt hyfsad...eh.. eh.. ja,nåt!



Varm kram... och tack igen!

Tack också för dina pepp... jag önskar du visste hur otroligt mycket det betyder för mig!

2009-05-13 @ 22:33:58
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0