Min hjärna fattar inte hur mycket jag minskat..

Jag har ju gått ner i vikt som många av er vet.
Ca -18.5 kg eller så..
Men jag känner inte såååå stor skillnad som jag tycker att jag borde göra.
-20,5 cm i midjemått...men ändå är jag tjock om magen?

Så när jag nu måste köpa mer nya kläder så går jag fram och tar storlek 40
eftersom jag brukade ha storlek 42-44-46-L-XL och ibland inte ens det...Letade kläder på HM big, Zizzi, mm
Men så är plagg efter plagg i storlek 40 för stora??
Jag får nu köpa 36-38 och något i 40.
Borde väl fattat det nu eftersom jag inte längre går ner så snabbt..men det är som om hjärnan inte hängt med.
Hoppas bara inte alla kilo kommer från den ;-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0