En dag

Många har "att göra" listor.
Vad jag vill göra innan jag bil 50 år, eller vad jag ska göra någon gång i livet osv.
Jag har ingen lista, det är så mycket jag vill göra/se någon gång. MEN
en sak måste jag få göra någon gång och det är att bo i ett slott/herrgård på den engelska landsbygden.
Älskar filmer som "Stolthet och fördom" och andra som utspelar sig på landsbygden i Storbritanien bland dåtidens överklass. Åh vad det vore kul. Tänk att en helg få uppleva detta landskap och gärna kultur, tänk om man även hade tidsenliga kläder. Men GUD så kul det skulle vara.
Jag drömmer vidare....

Kommentarer
Postat av: emma

jag håller med! åh jag skulle vilja hoppa in i någon gammal kärleksfilm och bara gå runt i den gigantiska trädgården och njuta!



åh, vilken fin kommentar du lämnade om min flytt. men jag har ställt in mig på att flytta och sen har jag redan skjutit på det ett tag. jag är rädd att jag blir fast om jag inte gör nåt nytt, men samtidigt finns det både plus och minus såklart.

2009-10-12 @ 20:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0