Shopping = kul

Åh vilken dag.
Klev upp 06.15 och var på jobbet 06.55
Bjöd på muffins som jag bakade igår.
Jobbade över och hade verkligen en fullspäckad dag med möten, intervju mm. Men det var kul
Åkte direkt till shoppingcentret för att köpa shampo på bodyshop till dottern och foundation till mig.
Bara "råkade" hamna på esprit igen...och kom hem med två grå tröjor/klänning..
Och droppade även in på Lindex för att köpa strumpbyxor, tjockare modell eftersom man fryser ihjäl på jobbet snart. Passade även på att köpa trosor eftersom alla jag har är för stora, nu kanske man kan sova en natt och vakna med att de sitter där de ska och inte snurrade runt om och hit och dit...(kanske var info ni klarat er utan...men nu är det skrivet redan..)
Kom hem efter shoppingen, slängde i mig en macka och vatten och så ut på en promenad med Karin och nu ÄNTLIGEN har jag landat i soffan. Gäsp!
Hoppas ni också haft en bra dag.
HÄR ÄR SHOPPINGEN IDAG
men tyvärr inte lika snygg som dessa modeller...men kläderna var bra i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Supersnygga kläder! Klänning blev jag nästan lite sugen på själv!

2009-10-20 @ 21:58:47
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0