Vaccinations centraler=opsykologiskt

Ja så hade jag fixat med en bekant till mina föräldrar som skulle ta mig på sidan av och hjälpa mig att vaccinera mig trots min sprutfobi.
Bara att ta beslutet att ta vaccinationen är ett stort beslut, som kräver mycket planering.
Hon skulle vara i Timrå och ta mig till något annat rum.
Ändrade planer gjorde att hon var vid Bergsåkerstravbana. En ingång.
En ingång som leder direkt till hallen där vaccinationen är. 10 bord på raken med sprutor och folk som blir vaccinerade. Men hallåå!!!!
Finns inte på världskartan att jag ens skulle gå in.
Mannen gick in för att "kolla läget" och inser att det inte är någon ide att försöka.
Så. 4 timmar av vånda och näst intill hyperventilerande ledde till....INGET!!!
-
I bilen bryter jag ihop, som vanligt. Av besvikelse, frustration, irritation, aggression. Besvikelse igen, avspänning osv..
Kan bara konstatera att det var inget som jag klarar av. Jag klarar mycket,men inte detta.
Hoppas bara inte jag åker på svininfluensan eftersom jag är i riskgruppen.
SKIT OCKSÅ!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Kicki! Jag håller med. Att stickas är aldrig kul (även om jag inte har någon fobi, tack och lov) men att sticka folk är roligt :-) Jag hoppas nu att du inte åker på svinflunsan! kramisar

2009-10-28 @ 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0