Lugn vecka? not!

Vi brukar ha rätt bra med tid under våra veckor.
Planerar så att jag åker tidigt till jobbet för att kunna gå hem tidigt. Mannen åker senare och skickar iväg alla tre till skolan på morgonen, kommer så hem senare. Det fungerar bra. Aktiviteter och skjutsningar är inte så många och dessutom tar de bussen själva ibland.
Men den här veckan känns full redan innan den börjat.
Må-Mannen till stockholm.
Jag med dottern till vårdcentralen 08.45 sedan skjutsa henne till skolan, och efter det jobba.
Träna på kvällen.
Ti- Jag kurs 9-16.30.
Mannen fullbokad på jobbet
Föräldramöte 18-20 för yngsta sonen
Mina föräldrar gratta yngsta en dag för tidigt eftersom min pappa ska få cellgifter på onsd
On-Gratta sonen.
Kurs 9-16.30
Mannen till Ånge
Dottern dansa kl 16.30-18 (om knät håller)
Födelsemiddag kl 17
Hålla koll på hur det går för pappa på sjukhuset
To-Yngsta sonen på röntgen/sjukhuset.
Jobba
Föräldramöte äldsta sonen kl 18
Invigning dotterns skola kl 18
Fr- Jobba
Träna
Inte många stunder över. Men å andra sidan så behöver vi ju inte fundera på vad vi ska göra under veckan.
Klart vi måste ju även handla någon gång under dessa dagar eftersom mat och fika till födelsedagen inte är klart och inte någon anna middag under veckan heller för den delen.
Men..det löser sig ;-)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ja ibland kör det ihop sig alldeles kopiöst. Vi har för ovanlighetens skull en lugn vecka denna vecka.



2009-09-15 @ 08:11:14
URL: http://isabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0