Husvagn

Hur ska vi göra med vår husvagn.
Nu är det första året som vi inte ställer den på säsong i fjällen. Och nu börjar äldsta sonen inte vilja åka med. Vi skulle kunna byta till en mindre vagn. Eller ska vi sälja den och köpa ny till sommaren om vi inte hittat någon sommarstuga, eller ska vi ha den kvar.
Ja det är inte lätt beslut. Jag som bott i husvagn nästan alla lov sommar som vinter sedan jag var 6 år. Dessutom bott i den två vintrar och en sommar när jag jobbade i sälen/falun.
Svårt val men kanske dags att ta ett beslut ändå. Känns ju onödigt att den bara ska stå..

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Jag vet att jag har frågat de3t förut; vad är det för modell och årsmodell? Adria har jag koll på, men sen då?

2010-08-05 @ 11:01:48
URL: http://taflin.net
Postat av: Katarina

660 uk -05 du får komma och kolla om du vill. Om vi ska sälja måste vi först byta bänk och Bordsskiva då de har skador.

2010-08-05 @ 16:16:51
Postat av: Katarina

vad är det för vagn ni har, Helene?

2010-08-05 @ 16:32:20
Postat av: Helene Taflin

Vi har en Adria 563 uk -05, men är ute efter nått större. Är väl mest inne på en 663 uk eller Hobby 650... men frågan är om man skulle satsa på nått ännu större, eftersom vi inte drar ru´nt på vår vagn utn bara har den säsongsuppställd. Men en 663 (eller 660) skulle helt klart räcka. Har ni nån prisidé?

2010-08-05 @ 20:54:06
URL: http://taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0