Utbildning

Har i dag varit på en utbildning i dokumentation.
De som varit på denna utbildning tidigare har varit lyriska, bortsett från en person, och därför var förväntningarna rätt höga.
Nu när jag sitter hemma igen så är känslan/tanken:
Har jag egentligen lärt mig något nytt idag? Något som jag inte visste/kunde tidigare?
Och jag kan faktiskt inte komma på något!
Även om det var bra upplagt, trevligt och inte på något sätt segt. Så kan jag inte känna att det gav mig något.
Hm..kommer inte att vara så positiv i min bedömning som jag ska göra i morgon.
Men det var i alla fall en trevlig dag med ett trevligt avbrott från vardagens arbete.

Kommentarer
Postat av: Carin K

Precis! Jag for också dit med jätteförväntningar då de varit så lyriska, men jag lärde mig heller inget nytt. Det var TREVLIGT och skönt att komma från vardagen en stund, men själva utbildningen var inte så lysande... inte dåligt och inte bra. De andra kanske inte har så mycket att jämföra med...

2010-03-17 @ 06:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0