1:a Advent

Jo det blev Advent även hos oss.
Allt klart och vi tände första ljuset idag på morgonen.
Har hunnit med en tur till IKEA och ICA Maxi på morgonen och det var helt perfekt att åka kl 10 när de öppnade, det var inte många där. Så nu kan vi bara vara.
Kanske att man ska ta sig ner på stan på Julskyltning men jag vet inte om jag tycker att det är så viktigt.
Vi hoppar kanske över det och tar en fika med pepparkakor, lussekatter och glögg hemma i lugn och ro istället.
Vi får se hur det blir...
Jo det blev Advent även hos oss.
Allt klart och vi tände första ljuset idag på morgonen.
Har hunnit med en tur till IKEA och ICA Maxi på morgonen och det var helt perfekt att åka kl 10 när de öppnade, det var inte många där. Så nu kan vi bara vara.
Kanske att man ska ta sig ner på stan på Julskyltning men jag vet inte om jag tycker att det är så viktigt.
Vi hoppar kanske över det och tar en fika med pepparkakor, lussekatter och glögg hemma i lugn och ro istället.
Vi får se hur det blir...

Kommentarer
Postat av: Helene taflin

Jag är också i valet och kvalet om vi ska åka in på julskyltningen eller inte... fast vi har inga peparkakor och lussebullar hemma och fika istället som ni, så det får nog kanske bli en sväng in på stan ändå.

2010-11-28 @ 12:20:35
URL: http://taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0