Ica Jerry´s kompis skiva

Jag köpte Ica Jerry´s kompis julskiva.
Så nu i vårt kök kan man lyssna till Måns Zelmerlöw och storband. Jag gillar storband, är ju uppvuxen med den musiken, det svänger härligt. Desutom är Björn Skifs med på en låt och han är alltid bra.
En så där "lite lagom" julskiva, perfekt att ha i bakgrunden när man lagar mat eller pysslar.
Hade det inte varit för hostan så hade jag sjungit med och dansat runt, men nu får det räcka med lyssna.
ag köpte Ica Jerry´s kompis julskiva.
Så nu i vårt kök på Alnö kan man lyssna till Måns Zelmerlöw och storband. Jag gillar storband, är ju uppvuxen med den musiken, det svänger härligt. Desutom är Björn Skifs med på en låt och han är alltid bra.
En så där "lite lagom" julskiva, perfekt att ha i bakgrunden när man lagar mat eller pysslar.
Hade det inte varit för hostan så hade jag sjungit med och dansat runt, men nu får det räcka med lyssna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0