Utan luktsinne i 5 år

Ja jag tror faktiskt att det var efter en förkylning för 5 år sedan som luktsinnet försvann, eller försvann kanske den inte gjort men jag känner ingen lukt och därmed ingen smak direkt.
Någon kort sekund har jag känt dofter.
Men nu!! I ett par dagar har jag faktiskt kunnat känna doften lite svagt av deo, duschtvålen, shampo, tvål, tvättmedel, gummistövlar, skorna i hallen(uh). Och det är HELT FANTASTISKT.
Hoppas verkligen att den tänker stanna.
Man förstår inte hur konstigt det är att sakna luktsinne förrän man saknar det, och man förstår inte HUR mycket det påverkar en förrän man får tillbaks den lite.
Så håll tummar och tår att jag kan få njuta av dofter även i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0