Huvudvärk

Jag undrar hur ont i huvudet man kan ha...
Tror jag snart nått max. Fy tusan.

Kommentarer
Postat av: kollega emma

Just nu är jag faktiskt glad att jag inte jobbar kvar för det verkar vara helt gaalet på jobbet! Men händer det ännu mer konstiga saker så får du gärna maila och berätta! :) För det är mycket intressant att höra..

Om du har saker som jag glömde ta undan så kan du lägga det i kartongen (som stod i skrivarrummet) om du vill. Annars får du ha kvar dom tills jag kommer in nån gång!

Hoppas huvudet blir bättre! Kram

2011-02-02 @ 21:29:25
Postat av: Axel Bohlin

Hej!



Gjorde en google sökning på huvudvärk för att hitta ställen som vi kan annonsera på och hittade hit till din blogg. Läste om huvudvärken och att du är 50% sjukskriven. Det finns en behandlingsmetod, Atlaskotan, som hjälper 9 av 10 behandlade att bli helt besvärsfria eller mycket bättre, redan en månad efter behandlingen. Om du är intresserad kan du läsa mer på http://atlaskotan.se/huvudvark Annars hoppas jag att du blir bättre snart.



Vänligen



Axel Bohlin (maila mig gärna om du har några frågor)

2011-02-24 @ 15:25:22
URL: http://atlaskotan.se/huvudvark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0