VarmtHem

Det finns ett företag som heter VarmtHem som just nu trakaserar oss.
För en vecka sedan ringde de på dörren och ville komma in och prata energibesparingar.
Jag gjorde klart att jag inte var intresserad. Väldigt tydligt.
Idag ringer samma företag och säger att de är i området runt vår väg och vill komma och prata. Jag gör det klart, väldigt klart att jag inte är intresserad och berättar även att de varit här förra veckan.
OCH SÅ NU på kvällen ringer det på dörren och det kommer en kvinna från samma företag! 
MEN VI ÄR INTE INTRESSERADE!!
Jag tycker förestag ska ha kolla på vilka de ringer/besöker. 
Samma var det när barnen var små, då trakaserade GoBoken oss.
Och flera andra med...dåligt dåligt.
(jag informerade dessutom den första av dessa tre att vi fått info av dem och att vi köpte en luftvärmepump, men inte av dem, så att vi har redan gjort dessa besparingar)

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Haha.. min kompis man äger det företaget!

2011-02-21 @ 20:04:10
URL: http://taflin.net
Postat av: Katarina

Oops..då kan du ju ge de lite tips;-)

eller så kan de anställa mig så ska jag få ordning på deras bokningar/samtal/besök.

2011-02-21 @ 20:33:01
URL: http://njutavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0