Perfekt tjej?

Sitter i bilen utanför McDonalds.
Inne i restaurangen ser jag en tjej/kvinna med jättefint hår. Så där perfekt som man nästan aldrig ser. Fin färg, fin längd, fint fall och jag är avundsjuk.
Dessutom har hon en snygg kappa.
Hon tar av sig kappan, jag ser henne snett bakifrån.
Snygg vit tröja, bröst som killar borde gilla (lite för stora för min smak).
Hinner tänka tanken att "säkert säkert så är hon en sån där tjej som alla killar vill ha, och alla tjejer vill va". Så tar hon av sig kappan helt och man ser hur magen väller ut och lägger sig över jeanslinningen och jag ASGARVAR ensam i bilen.
Gud ÄR kanske GOD ändå :-D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja men hon lyckades ju lura världen ... nästan i alla fall.. såg en perfekt tjej på Ica Maxi.. problemet med henne var att hon inte hade NÅGRA fel alls.. inte synbara i alla fall.. tight linne och tighta jeanshorts och yppiga tuttar, perfekt hår, snygg helt enkelt och med den perfekta solbrännan.. Nästan så man önskar gå fram och dra några sträck i pannan med en spritpenna bara för att få måååå liiiiiite bättre själv över att man INTE alls kan erkänna sig vara liiiite avundsjuk..eller i smyg önska att hon får ett perfekt myggbett i ena ögonbrynet.. bara för att.. ;)

2011-06-15 @ 23:28:29
URL: http://saltaguldets.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0