Födoämnesallergi

Jag har inte skrivit något om detta ännu. Kanske för att det är så naturligt, kanske för att det alltid varit så här.
Jag själv är allergisk mot kärnfrukter, nötter och morötter. När det gäller mat.
Första sonen. Samma födoämnesallergier
Dottern samma som mig och sonen men även komjölksprotein fram till 4-års ålder.
Och så lilleman som nu  snart är 9år.
Komjölksprotein, ägg, soja, kärnfrukter, nötter, morötter, förtjockningsmedel E412 (tror jag det var som finns i krämer bla)
sedan är vi alla allergisk mot pälsdjur, pollen mm. Med astma på toppen av allt ;-)

Jag är absolut inte någon expert, men LITE erfarenhet har jag nog samlat på mig under åren. Så är det någon som vill fråga något så FRÅGA så ska jag försöka svara. OM jag inte vet eller kan så tar jag reda på eller så kan jag helt enkelt inte, men fråga kan man alltid göra.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!
Med Din erfarenhet så kanske Du har något bra recept på pajdeg (för efterrätt) som inte innehåller komjölksprotein?

Tack på förhand!

2008-04-10 @ 07:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0