Loppis

I helgen hade jag, min mamma och min svägerska ett loppis bord i stadens folketspark. Vi sålde inte så mycket men det är ändå roligt att vara där. För mig gick det bäst av oss tre.
Men en sak undrar jag över...hur kommer det sig att det mest är pensionärer som är ute på loppisar och handlar? De borde väl ha skåpen fulla med diverse ting...För dessutom är det ju tallrikar, prydnadssaker, och liknande som de köper??
JAg är helt med på om en barnfamilj passar på att fynda kläder, leksaker och annat men att pesnionärer köper mer porslinsfigurer ´har jag lite svårt att förstå.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

*S* Jamen du vet, dom har ju FYNDAT :-)
Vilken kul idé att ställa ut på loppis. Recykling är ju dessutom väldigt trendigt nu ;)

2008-02-04 @ 09:18:07
Postat av: Asa Eden

Ja du, vilken finulig tanke, fniss!
Lagg till min mamma bland pensionarerna och sa har du loppis-ligan!
Mamma maste lagga upp vissa tallrikar pa vinden for att hon inte har plats, men det hindrar henne inte fran att "fynda" mer!!
Jag tror som Isabelle, nojet ligger just i att "FYNDA"!

2008-02-04 @ 10:19:07
URL: http://www.silvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0