Tjejklassiker

Så var Tjejklassikern i hamn.
Även om det varit katastrofala tider på loppen och katastrofala förutsättningar, så har jag genomfört dem.
Grundfysiken är si så där, samt att jag ju släpar på:
-Astma
-Köldallergi
-Fibromyalgi
-Arytmi
Sedan var det lite annat som tillstötte men man kan ju inte gräva ner sig för det, det är bara att köra när man är hyfsat ok, annars skulle jag aldrig bli klar.
*
TjejVättern- Ingen sömn, ingen frukost, 12 m/s i vind.
TjejVansbrosimningen- Inflammation i axeln. MEN Varmt i vattnet :-)
TjejLidingöloppet- Bihåleinflammation och pågående penicillinkur
TjejVasan-Magkatarr, en fralla till frukost, 6,1km längdåkning som träning, mest soffan innan...
*
Så det mesta går bara man vill.
Nu är Klassikern registrard och Diplom kommer.

Kommentarer
Postat av: Marie Sundberg

Tänk, att du gjorde det! Massor av grattis!!!

Jag är storligen imponerad av din envishet och målmedvetenhet, och av din kämpavilja genom allt motstånd. Kram!!

2011-03-04 @ 11:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0