Dagens 1 mil

Alltså... det går rätt bra om man tänker på hur det var innan denna sommar.
Men det går inte så bra som jag vill att det ska gå..
Orkar inte hela milen, ännu...
Orkar inte riktigt så långt som jag vill utan att gå en kort bit..
Men milen avverkades och tiden förbättrades med 9 minuter så det var ju bra.
I vecka som kommer ska jag nog våga pressa mig något till.
Blunda för vad pulsen visar och bara köra på.
Bäst att ta med sig mannen eller ha honom redo som "backup" med bilen. Eftersom jag inte är helt säker på mitt hjärta.
Men men, det som inte dödar härdar och förhoppningsvis blir jag ännu mer härdad ;-)

TjejLidingöloppet närmar ju sig med stormsteg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0