Motivationen

Åh jag är såå trött varje dag just nu.
Jobbet har börjat och mycket ska fixas inför skolstarten. Två på nya skolor och den tredje kvar på sin gamla. 
Trots att jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter så sover jag som en kratta.
Dessutom måste jag få någon mer framgång i tränandet men det är ju svårt när man är trött och benen matta redan när jag drar iväg på en runda. Motivationen dalar och det är nu bara 36 daga kvar till LidingöTjejLopp.
Idag vräker det ner här., Men efter middagen blir det nog på med regnstället och en timmes promenad i alla fall alt. cykel. Jag måste bara ut!

Kommentarer
Postat av: anne

hoppas det löser sig med sömnen för dig!

2009-08-21 @ 16:38:05
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0