Loppet är avklarat.

Ja då var LidingöTjejlopp avklarat.
En erfarenhet rikare.
En kul grej... eller... i alla fall en grej.
Missade uppladdningen med att äta riktigt, på tok för lite mat, igen. Dessutom en lördag med över 15700 steg på stan i stockholm gjorde väl kanske inte uppladdningen optimal.
Banan var fruktansvärd, bara massa branta uppförsbackar. Jo då, det fanns väl någon brant ner med, men det var övervägande uppåt tror jag.
Men jag tog mig runt.
Tog lååång tid på mig.
Hade ingen brådska.
Med facit i hand kan jag konstatera. Att om jag ätit riktigt och varit förberedd på banan, dessutom tagit det lite lugnare på lördagen så hade jag nog kunnat kapa tiden med ca 10 minuter. Men jag är nöjd ändå.
Fick gå en massa, fick ta astma medicinen en massa, men jag kom runt i denna kuperade terräng jag som gillar att springa på platt mark, eller med lite lätt medlut :-)
Så var det kul?
Både och.
Det var kul att träffa Jessica, en annan utmanare på www.axa.se
Det var kul att springa in på upploppet, hade inte trott att det skulle vara så med kantat av människor som hejade fram alla.
Det var kul och härligt att se familjen i denna skara av människor.
Men annars? nja...
Nu har jag gjort det, och jag gjorde det bra!
Men jag kommer nog inte göra det igen....tror jag.
...
...
Och ja.. Det är inte att rekommendera att direkt efter utförd mil sätta sig i bilen nästan 40 mil. Man kan lätt bli lite stum i baklåren då...aj aj aj.
Och ja...Jag kom inte sist :-D
 

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Grattis!!! Vad duktig du varit!!! EN fråga - vet du om det finns nån hemsida på björnrikes vintercamping?! Kan du maila mig den adressen då?

2009-09-27 @ 22:03:44
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0